Of het nu gaat om statistieken over storingen of uw onderhoudsbegroting, álle installaties krijgen bij Amned de nodige aandacht om te komen tot een gedegen plan voor beheer en uitvoering. Uw adviseur stelt samen met u een stappenplan op waarbij de huidige situatie het uitgangspunt is en te behalen voordelen op de lange termijn worden besproken.

Stelt u zich voor:
-
Snel en eenvoudig inzicht in kwaliteit en prestaties van uw installaties
- Gegevens inzichtelijk vanaf elke computer
- Geen papieren archief met rapportages, uitslagen, tekeningen enz.
- Helpdesk Amned beschikbaar
- Totaalgemak als u volledige beheer uit handen geeft

De tool 'Gebouwdossier' maakt dit mogelijk!

Uw verplichte rapportages en logboeken georganiseerd
Het Amned gebouwdossier is een gebruiksvriendelijk Content Management Systeem waar gebouweigenaren, gebouwbeheerders en eindgebruikers hun voordeel mee kunnen doen.
De digitale inspectieformulieren kunnen per gebouw worden gespecificeerd, denkt u bijvoorbeeld aan een lijst van te controleren keerkleppen of te spoelen tappunten.

Openstaande actiepunten zijn eenvoudig te bewaken, zodat uw beheerswerkzaamheden periodiek worden uitgevoerd. De agendafunctie verbindt de verplichte inspectiewerkzaamheden aan uw logboeken.

Het gebouwdossier is te koppelen aan andere systemen en ook geautoriseerde leveranciers kunnen documenten uploaden. Zo geeft het dossier een compleet en inzichtelijk beeld. U kunt ervoor kiezen het dossier zelf bij te werken, maar uiteraard kan Amned dit ook voor u doen.

Bel of mail ons voor meer informatie via 088-118 7600 of  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

NIEUWS

  • 1
  • 2
  • 3